نماد سایت شرکت پلی‌می

توری و مش فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی چیست؟

از توری و مش فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی برای عایق کاری مکان های پر از آب نظیر استخر و… استفاده می شود. این نوع توری ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. علاوه بر این استفاده از توری و مش آب بندی و عایق کاری دارای مزایای زیادی است به همین دلیل استفاده از این نوع مش فایبرگلاس امروزه مورد توجه قرار گرفته است.

توری فایبرگلاس عایق بندی و آب بندی چیست؟

توری فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی از انواع توری های کاربردی به شمار می رود. جنس این نوع توری از الیاف فایبرگلاس می باشد. توری های عایق کاری به صورت رولی تولید می شوند که عرض رول این نوع توری ها ثابت است و طول آن ها متغیر است. این نوع توری ها دارای ساختار شبکه ای می باشند و هر یک از این شبکه ها دارای ابعاد مختلفی نظیر 3*3، 5*5 و 2.5*2.5 میلیمتر هستند. ساختار شبکه ای این محصول باعث شده است که وزن توری بسیار سبک باشد. در صورتی که تمایل دارید در مورد این توری اطلاعات لازم را کسب کنید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

عایق آب بندی

چرا از مش فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی استفاده می کنیم؟

مکان هایی که پر از آب هستند باید توسط توری مناسب عایق کاری شوند. در صورتی که مکان های پر از آب عایق بندی نشوند بدون تردید حجم آب کم می شود و در طولانی مدت به قسمت کفپوش این مکان ها آسیب زیادی وارد شود.

از مهم ترین دلایل استفاده از توری عایق کاری و آب بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های توری و مش فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی چیست؟

از مهم ترین ویژگی های توری عایق کاری و آب بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی ساختار توری و مش آب بندی و عایق بندی

برای ساخت این نوع توری از الیاف شیشه ای، رشته های نازک، الیاف کامپوزیت و رزین پلیمری استفاده می شود. هر یک از این نوع متریال ها بسیار مقاوم هستند و وزن آن ها نیز سبک است. در نتیجه ساختار این نوع توری انعطاف پذیر و سبک می باشد.

از مش فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی می توان به راحتی روی دیواره های بتنی استفاده کرد. این نوع توری باعث مقاومت بالای دیواره استخر و سایر مکان های پر از آب در برابر هرگونه تخریب و نشتی می شود.

انواع توری و مش عایق کاری و آب بندی کدام است؟

توری آب بندی و عایق کاری در انواع مدل های مختلف تولید می شود. هر یک از این مدل ها دارای کاربرد خاص خود می باشند.

انواع توری و مش عایق کاری و آب بندی بر مبنای ابعاد چشمه و گرم عبارتند از:

کاربرد مش فایبرگلاس آب بندی و عایق کاری چیست؟

هر یک از توری ها دارای کاربرد خاصی هستند. برای اجرای سطح های آب بندی از توری های 75 و 60 گرمی استفاده می شود. سایر وزن های توری ها نیز دارای کاربردهای خاصی هستند.

استخر آب بندی شده با مش فایبرگلاسش

از مهم ترین کاربرد توری عایق کاری و آب بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های یک توری عایق کاری و آب بندی استاندارد کدام است؟

توری و مش عایق کاری و آب بندی دارای ویژگی های خاصی است. از مهم ترین ویژگی های توری آب بندی و عایق کاری استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه آب بندی و عایق کاری استخر با توری فایبرگلاس آب بندی

عایق کاری و آب بندی استخر با توری فایبرگلاس جزو بهترین روش های عایق کاری به شمار می رود. از این نوع توری برای انجام عایق بندی روی سازه های بتنی مختلف استفاده می گردد. شایان ذکر است که انجام عایق بندی استخر باید توسط فردی متخصص و ماهر انجام شود. در صورتی که آب بندی استخر توسط فردی انجام شود که در این زمینه مهارت لازم را ندارد ممکن است خسارت زیادی به استخر یا هر سازه دیگری وارد شود.

مراحل عایق کاری و آب بندی استخر به کمک توری فایبرگلاس عبارتند از:

استفاده از توری و مش عایق کاری و آب بندی در استخر چه مزایایی دارد؟

برای پیشگیری از هرگونه نشتی استخر می توان از توری عایق کاری و آب بندی استفاده کرد. از مهم ترین مزایای استفاده از توری عایق کاری برای آب بندی استخر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مش

یک نمونه صفحه مش فایبرگلاس جهت آب بندی استخر

بررسی هزینه عایق کاری استخر به کمک مش فایبرگلاس آب بندی

هزینه عایق کاری استخر به کمک مش و توری عایق کاری و آب بندی بسیار مقرون به صرفه تر از عایق کاری استخر با سایر متریال ها است. عوامل زیادی روی هزینه عایق کاری و آب بندی استخر تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت خرید توری فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت توری های فایبرگلاس آب بندی و عایق کاری یکسان است. عوامل زیادی روی قیمت خرید توری عایق کاری و آب بندی تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نکات طلایی برای خرید توری و مش عایق کاری و آب بندی

در صورتی که قصد خرید توری و مش عایق کاری و آب بندی را دارید باید بهترین نوع آن را خریداری کنید. در صورتی که توری فایبرگلاس عایق کاری کیفیت پایینی داشته باشد به سازه آسیب زیادی وارد می کند و باعث خراب شدن آن می شود. در نتیجه بهتر است در زمان خرید این نوع توری حساسیت و دقت لازم را داشته باشید.

در زمان خرید توری و مش فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید توری با کیفیت بالایی را برای خرید انتخاب کنید:

توری و مش عایق کاری و آب بندی را از کجا بخریم؟

امروزه مجموعه های زیادی توری و مش عایق کاری و آب بندی را تولید می کنند. بهتر است شما این نوع توری را از مراکز معتبر خریداری کنید زیرا این مجموعه ها توری عایق کاری با کیفیت بالایی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. یکی از معتبرترین مراکز در زمینه فروش توری فایبرگلاس آب بندی شرکت بازرگانی پلی می باشد. مجموعه بازرگانی پلی همواره با تولید و فروش محصولات با کیفیت در جهت رضایتمندی مشتریان خود تلاش می کند.

در صورت تمایل می توانید برای ثبت سفارش این محصول یا استعلام قیمت توری با کارشناسان ما تماس بگیرید. با تماس با کارشناسان مجموعه ما مشاوره لازم را برای خرید این محصول دریافت خواهید کرد.

با خرید مش فایبرگلاس عایق کاری و آب بندی از مجموعه ما می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید:

همچنین در مجموعه بازرگانی پلی می انواع مش فایبرگلاس با چشمه ها و ابعاد مختلف را برای کاربردهای دیگر تامین می گردد. از آنجمله می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سخن پایانی

توری و مش عایق کاری و آب بندی در انواع برندهای مختلف تولید می شود. در زمان خرید این محصول به برند تولید کننده آن توجه داشته باشید تا بتوانید توری با کیفیت بالایی را برای خرید انتخاب کنید. در صورتی که برای آب بندی استخر و سایر سازه ها از توری با کیفیت استفاده کنید بدون شک سطح سازه هرگز دچار آسیب نمی شود. علاوه بر این عمر توری های با کیفیت بسیار بالا است.

5/5 - (2 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل