دانشنامه

مطالبی چند پیرامون بازار جهانی گروت‌های اپوکسی

در این مقاله قصد داریم پیرامون بازار اقتصادی گروت‌ها و خاصه گروتهای اپوکسی (صرفنظر از نوع و کاربری آنها) مطالبی را ارائه کنیم.

بازار جهانی محصولات ساختمانی معمولا بر اساس چند فاکتور ارزش‌گذاری می شوند که این فاکتورها در برگیرنده موارد زیر هستند:

صنایع دربرگیرنده(صنعت معدن، صنعت حفاظت از آب و صنعت ساخت و ساز)، کاربرد (عمومی، ساخت و ساز جدید، بهبود و تعمیرات ساخت و ساز موجود، درزگیر برای تجهیزات صنعتی و غیره)، کشورهای مصرف‌کننده (مانند کشورهای اروپایی و غربی) برندهای تولیدکننده و تحلیل جامع بازار.

بازار جهانی گروت اپوکسی

تحلیل و بینش بازار: بازار جهانی گروت اپوکسی

انتظار می رود بازار گروت اپوکسی شاهد رشد بازار با نرخ 7.2 درصد در دوره پیش بینی 2021 تا 2028 باشد و انتظار می رود تا سال 2028 به 990.0 میلیون دلار برسد.

گروت اپوکسی و کاربرد آن

گروت اپوکسی نوعی از گروت‌هاست که معمولا بصورت مایع است و حاوی دو جزء سخت کننده اپوکسی و رزین اپوکسی می‌باشد که به منظور دستیابی به ملات گروت با خواص ضد لک، ضد آب و با تاب‌آوری بالای شیمیایی فرموله شده است. به دلیل این ویژگی ها، گروت اپوکسی معمولاً برای پر کردن ترک ها در هر سطح یا درز بین واحدهای کاشی استفاده می شود (البته کاربرد گروت‌ها بعنوان درزگیر سطوح یکی از کاربردهای گروت‌هاست که در این مقاله به آن اشاره شده، کاربردهای دیگر گروت‌ها را می توانید در مقاله تزریق گروت‌ها و گروت‌ریزی بیس‌پلیت مطالعه فرمایید). دو جزء رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی در گروت اپوکسی به منظور ایجاد پیوند محکم‌تر بیشتر به کاشی استفاده می شود که این ویژگی در سایر گروت ها مانند گروت امولسیونی یا سیمان متفاوت است.

نیاز روزافزون در بخش صنایع به گروتی که دوام بالا و تاب شیمیایی بالا داشته باشد و جلوه‌ی بصری خوبی به سطوح ببخشد، رونق بازار گروت اپوکسی را بصورت تصاعدی بالا برده. علاوه بر این پیشرفت صنعت ساخت‌وساز و جایگزینی مصالح جدید و راهکارهای نوین از سویی دیگر کاربری گروتها را در بخش های مختلف بیشتر کرده. البته وضع قوانین مالیاتی نامناسب و افزایش قیمت مواد خام می‌تواند مانعی بر سر راه رونق بازار گروت اپوکسی باشد.

گروت اپوکسی

حجم بازار گروت اپوکسی و مقیاس جهانی آن

 بازار گروت اپوکسی بر اساس صنایع و کاربرد تقسیم بندی می شود. رشد در میان بخش‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا به دانش مربوط به عوامل رشد مختلف که انتظار می‌رود در سرتاسر بازار رایج باشد، دست یافته و استراتژی‌های مختلفی را برای کمک به شناسایی حوزه‌های کاربردی اصلی و تفاوت در بازارهای هدف خود تدوین کنید.

در بخش صنایع، بازار گروت اپوکسی در صنعت معدن، صنعت حفاظت از آب و صنعت ساخت‌وساز (در صنعت ساخت‌وساز کاربرد گروت‌ها خود به سه بخش زیرساخت‌های مسکونی، تجاری و درون‌شهری دسته‌بندی می‍‌شود.

کاربرد گروت‌ها در تاسیسات و صنعت دربرگیرنده: درزگیر برای تجهیزات صنعتی بیشتر برای ژنراتورها، موتورها، دمنده ها و غیره می‌باشد. بعلاوه برای ریل های جرثقیل، نوار نقاله و غیره نیز کاربرد دارد.

تحلیل بازار گروت اپوکسی در سطح کشوری

بازار گروت اپوکسی تجزیه و تحلیل می شود و اندازه بازار، اطلاعات حجم بر اساس کشور، صنایع و کاربرد همانطور که در بالا ذکر شد ارائه می شود.

کشورهای تحت پوشش بنابر آخرین گزارش بازار گروت اپوکسی عبارتند از: ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک در آمریکای شمالی، آلمان، فرانسه، انگلستان، هلند، سوئیس، بلژیک، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، بقیه اروپا در اروپا، چین، ژاپن، هند، کره جنوبی، سنگاپور، مالزی، استرالیا، تایلند، اندونزی، فیلیپین، بقیه آسیا و اقیانوسیه APAC)  در آسیا و اقیانوسیه APAC)، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل، مصر، آفریقای جنوبی، بقیه خاورمیانه و آفریقا.  MEA) به عنوان بخشی از خاورمیانه و آفریقا MEA)، برزیل، آرژانتین و بقیه آمریکای جنوبی به عنوان بخشی از آمریکای جنوبی)

آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش صنعتی شدن در بازار گروت اپوکسی رشد چشمگیری دارند. پیش بینی می شود آمریکای لاتین به دلیل افزایش مصرف درزگیرها در صنعت ساخت و ساز، رشد قابل توجهی در بازار گروت اپوکسی پیدا کند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که GCC و اقتصادهای مختلف دیگر باعث رشد بازار گروت اپوکسی در منطقه در سال‌های آینده شود.

اطلاعات در رابطه با کشورها می تواند بسیار مفید واقع شود بدین صورت که عوامل مؤثر بر بازار و مقررات بازار داخلی هر کشور را که بر روند فعلی و آتی بازار تأثیر می گذارد نشان می دهد. نقاط داده ای مانند حجم مصرف، سایت های تولید و حجم، تجزیه و تحلیل واردات و صادرات، تجزیه و تحلیل روند قیمت، هزینه مواد خام، تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش پایین دستی و بالادستی برخی از شاخص های اصلی مورد استفاده برای پیش بینی سناریوی بازار برای کشورها هستند. همچنین حضور و در دسترس بودن برندهای جهانی و چالش های پیش روی آن ها به دلیل رقابت زیاد برندهای داخلی و خارجی، تاثیر تعرفه های داخلی و مسیرهای تجاری ضمن ارائه تحلیل پیش بینی داده های کشور مورد توجه قرار می گیرد.

تجزیه و تحلیل بازار و چشم انداز رقابتی گروت اپوکسی

چشم انداز رقابتی بازار گروت اپوکسی جزئیات را توسط رقیب ارائه می دهد. جزئیات موجود عبارتند از: مرور کلی شرکت، وضعیت مالی شرکت، درآمد تولید شده، پتانسیل بازار، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، ابتکارات بازار جدید، حضور جهانی، سایت ها و امکانات تولید، ظرفیت های تولید، نقاط قوت و ضعف شرکت، راه اندازی محصول، عرض و وسعت محصول، کاربرد تسلط داده های ارائه شده در بالا فقط به تمرکز شرکت ها در رابطه با بازار گروت اپوکسی مربوط می شود.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53 + = 63